• dissabte, 24 de d’agost de 2019

STREET OUTLET PLATJA D’ARO” EL PROPER CAP DE SETMANA 2 I 3 DE SETEMBRE AMB LES MILLORS SELECCIONS, OFERTES I PROMOCIONS COMERCIALS DE FINALS D’ESTIU

L’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró promociona la nova Card Costa Brava

 

Nova edició de la proposta Street Outlet Platja d’Aro, el proper cap de setmana 2 i 3 de setembre de 2017 (10-22 h). Durant dos dies, més d’un centenar de comerços i establiments prenen el carrers del centre de la ciutat per presentar-hi moda, tendències, colors, estil, personalitat i varietat amb les millors ofertes de l’any a l’entorn d’un ampli estoc de productes de primer nivell a preus immillorables: roba i sabateria, material esportiu, complements, colònies i perfums, llibres, objectes de regal i de la llar, etc. Una oportunitat única per cercar i trobar grans oportunitats de compra en el centre comercial i oci a cel obert més gran de la Costa Brava.

WEBciutadaStreetoutlet
WEBciutadaStreetoutlet

Una iniciativa de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró amb el suport de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament; que després de l’edició de l’estiu de 2015 va abandonar el nom clàssic i el model tradicional de La Botiga al Carrer, iniciat l’estiu de l’any 2000 i que s’ha celebrat, des de llavors, ininterrompudament dos cops l’any, tot coincidint amb el final de la temporada d’hivern i d’estiu. També llavors es va estrenar el nou model -que ara també es manté- de bosses de paper i plàstic que de manera unificada distribueixen els establiments participants per a les compres dels clients, així com la campanya de promoció de l’esdeveniment a diferents mitjans de comunicació.

Amb el nou concepte Street Oultet, Platja d’Aro vol mostrar tot el seu potencial i oferta comercial i de serveis i però donant protagonisme a cada establiment participant, mostrant el seu productes amb la voluntat d’atreure públic a cada botiga; alhora que es generen dues jornades de comerç lúdic, en la que tant els compradors com els comerciants poden trobar-se en un espai diferent i més participatiu. Aquesta acció de dinamització comercial s’afegeix a altres iniciatives que desenvolupen conjuntament, tot l’any, l’Associació d’Empresaris i l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro.

Enguany els esforços se centren en la promoció de la Card Costa Brava (https://cardcostabrava.cat), un sistema de fidelització desenvolupat conjuntament per les associacions d’empresaris i comerciants de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, Palamós i Calonge-Sant Antoni. La targeta no està vinculat a cap entitat bancària i serveix per a tots els comerços i serveis dels tres municipis adherits, que apliquen descomptes al client cada vegada que validi la targeta en una compra i li són incorporats com a saldo en euros virtuals per futures compres al mateix establiment. L’usuari també es pot beneficiar d’altres campanyes, sortejos i promocions i, fins i tot, vincular la seva targeta amb la d’amics i familiars. També existeix la targeta regal que es port carregar amb el saldo que es vulgui i establir diverses caducitats (3, 6 o 12 mesos). Actualment hi participen una cinquantena d’establiments de moda, esports, alimentació, lleure i oci, d’imatge personal o decoració.