• Dilluns, 27 de Maig de 2019

ELS REGALS ES VAN ADJUDICAR DAVANT NOTARI ENTRE LES MÉS DE 30.000 BUTLLETES PARTICIPANTS

LLIURAMENT DE PREMIS DE LA TERCERA EDICIÓ DEL “GRAN SORTEIG DE NADAL” LA CAMPANYA TURÍSTICA I COMERCIAL DE CASTELL-PLATJA D’ARO I S’AGARÓ

hdr
hdr

Lliurament de premis de la tercera edició del Gran Sorteig de Nadal de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, la proposta de dinamització comercial del municipi en motiu de les festivitats nadalenques. Un acte que culmina el procés, després de la tria dels guanyadors el primer dissabte de l’any amb l’elecció a l’atzar de les tres butlletes afortunades amb algun dels premis previstos, en un acte obert al públic i davant de notària, per certificar la validesa de la tria entre les més de 30.000 butlletes participants (5.000 més que l’any passat i 10.000 més que en la primera edició), totes dipositades en un bombo de grans dimensions, provinents d’un centenar de comerços i serveis del municipi adherits a la campanya.

L’afortunada amb el Primer Premi, consistent en un cotxe model Seat Ibiza i també en milers d’euros en regals (aportats pels comerços i serveis que hi participen) ha estat Martina Fornols Vaqué de Sant Pere de Torelló, amb el butlleta número 16.074 lliurada a la Perfumeria Júlia. El Segon Premi, format per una bicicleta elèctrica i un conjunt de regals ha estat per a Isabel García García de Palamós, amb la butlleta 12.408 lliurada a la Carnisseria Arnall. El Tercer Premi, consistent en un cap de setmana al municipi i també un conjunt de regals, correspon a Agnès Buxó Agustí de Sant Feliu de Guíxols amb la butlleta 9.913 lliurada a la boutique Patricia Lara.

Des de l’ 1 de desembre de 2018, tot coincidint amb l’Encesa de Llums de Nadal al municipi, i fins 4 de gener de 2019, tothom que comprava per un valor mínim de 20 euros en els comerços i serveis adherits a la campanya podia desar una butlleta de participació amb les seves dades personals a les urnes distribuïdes en els mateixos establiments i, per tant, optar a algun dels tres premis del sorteig. Simultàniament, el vehicle s’havia exhibit a la Plaça de l’Ajuntament. Una iniciativa de promoció turística i comercial promoguda per l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb el suport de les diverses associacions empresarials del municipi i la col·laboració de Proauto.

El sorteig va suposar la cloenda del programa d’activitats de Nadal al municipi, que més enllà de les 30.000 butlletes del concurs (+20%) va assolir 20.000 participants en alguna de les principals propostes: 8.500 en les representacions del Pessebre Vivent de Castell d’Aro (+13%); 6.000 al Parc Infantil de Nadal (+31%); 2.600 a les exposicions de caire nadalenc a Castell d’Aro -un xic menys que l’edició anterior-; i 3.000 a la nova proposta de la pista de gel. Altres activitats amb èxit de públic van ser el Campament Reial i la Cavalcada de Reis de l’Orient (per primer cop sense participants maquillats en la comparsa del Rei Baltasar); la primera fira al carrer Platja d’Aro Nadal Shopping, les matinals d’activitats familiars a S’Agaró o l’Encesa de Llums de Nadal, moment en que es va estrenar una altra novetat: el túnel de llum i so instal·lat al carrer Miramar de Platja d’Aro amb 60 metres de longitud.