• dissabte, 26 de de setembre de 2020

EL SORTEIG EXTRAORDINARI REALITZAT A INSTAGRAM DURANT LA CAMPANYA TAMBÉ HA TINGUT UNA BONA ACOLLIDA ENTRE ELS PARTICIPANTS.

L'Associació d'Empresaris de Castell-Platja d'Aro i S'Agaró (AdEM) fa una valoració positiva d'una 'Botiga al carrer' que ha ajudat a pal·liar els efectes d'una temporada atípica marcada per la pandèmia

botiga al carrer
botiga al carrer

La 20a edició de la 'Botiga al carrer' celebrada el passat cap de setmana a Platja d'Aro ha tingut un impacte econòmic notable en la cinquantena d'establiments participants a l'Associació d'Empresaris de Castell-Platja d'Aro i S'Agaró (AdEM). Per tant, es pot dir que la campanya d'enguany -marcada per la COVID-19- ha tingut una rellevància addicional respecte a edicions anteriors, ja que ha servit per superar un període estival molt complex. 

La 'Botiga al carrer' va arrencar el divendres 11 de setembre amb un constant degoteig de gent pels carrers i les botigues del municipi. I de fet, la tendència es va allargar durant tot el cap de setmana amb la celebració d'activitats infantils, shows de màgia, pallassos, taller de globoflèxia, maquillatge i altres activitats pels més petits. El bon temps també va permetre que la gent vingués a gaudir d'un dels esdeveniments més esperats de l'any a Platja d'Aro i al conjunt de la Costa Brava.

Sorteig Extraordinari

Un dels grans al·licients del 20è aniversari de la campanya va ser el Sorteig Extraordinari impulsat per l'AdEM a través d'Instagram. Aquesta acció va tenir una gran acollida entre els participants, i ho demostra el fet que un total de 71 persones van seguir les pautes del sorteig. I és que el premi s'ho valia: estada d'una nit en una habitació doble a l'Hotel Bulevard amb esmorzar inclòs; un val per a dos menús gastronòmics al restaurant ChiaraMar; i un súper val regal de 1.000€ per bescanviar en un mínim de deu establiments participants.

El perfil d'Instagram de l'AdEM va registrar fins a 82 followers i els participants van publicar un centenar de stories. En aquest sentit, és evident que el Sorteig Extraordinari de l'AdEM va tenir una incidència clara en el desenvolupament de la campanya.

Al costat dels establiments

Abans de l'inici de la 'Botiga al carrer', des de l'AdEM es va llançar un missatge d'optimisme insistint en la necessitat de seguir impulsant accions atractives pels visitants amb l'objectiu d'enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi. Finalitzada la campanya, la valoració és molt positiva.

Un altre element positiu que ens deixa la 'Botiga al carrer' és la sensació que l'entusiasme dels establiments associats segueix intacte. I ho demostra la bona predisposició i els esforços d'aquests per tirar endavant campanyes de tot tipus que ajuden a fer de Platja d'Aro un indret capdavanter en oci, restauració i shopping. La magnífica actitud dels establiments és el motor que manté -més viu que mai- el compromís de l'AdEM de seguir millorant en les properes campanyes de tardor per tal d'afavorir a tots els sectors empresarials associats.  

AdEM, una trajectòria d'èxit

Creada l'any 1977 i amb 183 associats, l'AdEM sempre ha apostat per la dinamització de l'àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d'Aro ofereix els 365 dies de l'any. D'aquí que participi activament en l'organització d'esdeveniments i campanyes com 'Platja d'Aro Portes Obertes' i la 'Botiga al carrer', ambdues celebrades aquest estiu amb l'èxit desitjat. 

L'AdEM i els seus associats sempre són presents a la resta d'iniciatives organitzades per l'Ajuntament, i tenen com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d'Aro. A més, des de l'entitat també s'impulsen tertúlies empresarials, es desenvolupen projectes socials, s'aposta per l'accessibilitat turística i es creen vincles amb universitats i altres centres de formació. 

Marca turística de referència 

La Costa Brava és un dels indrets més espectaculars del continent europeu, i això es tradueix en la visita de milers de turistes nacionals i internacionals, que se senten atrets pels encants d'un entorn immillorable, i  també per l'excel·lència de la seva oferta turística.

Gràcies a la inversió, a la feina ben feta i a l'anàlisi dels hàbits de consum dels visitants, Platja d'Aro ha esdevingut l'epicentre turístic d'aquest petit racó de la Mediterrània i el destí ideal per viure experiències ja sigui amb la família o amb els amics. Amb una oferta comercial, d'allotjament, d'oci i de restauració de qualitat, Platja d'Aro fa temps que s'ha convertit en un punt de trobada pels amants de l'esport, la cultura i el lloc idoni per a la celebració de grans congressos i convencions. 

Inevitablement la pandèmia ha frenat l'activitat d'un poble dinàmic com Platja d'Aro, però si una cosa s'ha demostrat al llarg dels anys, és la seva capacitat d'adaptar-se a les circumstàncies i assolir l'èxit malgrat les adversitats. I enguany, l'AdEM, amb el suport i la col·laboració de l'Ajuntament de Platja d'Aro, la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya, seguirà fent esforços perquè no sigui una excepció.